» » Części i narzędzia

Rodzaj:
Marka:
Model:
Wersja:
Lokalizacja:
Cena:
Rok produkcji:
Wyszukiwanie zaawansowane
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    >  >>  >|
OgÂłoszenia ogĂłlnopolskie
{* REKLAMA_OGLOSZENIA_OGOLNOPOLSKIE *}

Przykładowa oferta promowania ogolnopolskiego, tak może wyglądać twoja oferta...

OgÂłoszenia regionalne

Przykładowa oferta promowania regionalnego, tak może wyglądać twoja oferta...

PozostaÂłe OgÂłoszenia
Cena  
  Przebieg
  Rocznik
  Data modyfikacji
Gdańsk ->
Pomorskie ->
Części i narzędzia Samochodowe Koła, felgi, opony ->
Opony

www.jolexopony.pl Oferta specjalna na opony DUNLOP SP STREETRESPONSE 175/65R14 82T Oszczędzasz 35% NOWA SUPER CENA 169,00 zł * Opona typowo miejska, przystosowana do zmiennych warunków pogodowych * Widoczna redukcja spalania *Wysoka odpornośćna zużycie * Bardzo dobra przyczepność skracająca drogę hamowania Przy zakupie kompletu opon DUNLOP otrzymujesz od nas kartę DUNLOP SPORT CLUB -sprawdź szczegóły na naszym profilu na Facebook www.facebook.com/pages/JOLEX/504525712945986 CENY PROMOCYJNE OBOWIĄZUJą PRZY ZAKUPIE 4SZT. OPON (Promocja do wyczerpania zapasów)

Rzeszów ->
Podkarpackie ->
Części i narzędzia Samochodowe Układ paliwowy ->
Benzyna, Diesel Pompy paliwa

Sprzedam dwie elektryczne pompy paliwowe z Opla Frontery A 2.0 1993r. pasującą również do innych modeli. Cena 120 zł-sztuka.

Rzeszów ->
Podkarpackie ->
Części i narzędzia Samochodowe Układ hamulcowy ->
Zaciski

Sprzedam zaciski hamulcowe kompletne z tłokami i jarzmem przednie z Opel Frontera A Sport, ale pasują również do innych modeli, w bardzo dobrym stanie + komplet naprawczy AutoFren. Cena 250 zł.

Rzeszów ->
Podkarpackie ->
Części i narzędzia Samochodowe Układ hamulcowy ->
Pompy hamulcowe

Sprzedam używaną pompę hamulcową do Opel Frontera A Sport 2.0 1993r oraz komplet naprawczy AutoFren. Cena 100 zł.

Rzeszów ->
Podkarpackie ->
Części i narzędzia Samochodowe Układ hamulcowy ->
Pompy hamulcowe

Sprzedam nową pompę hamulcową do Opel Frontera B, Vauxhall, Kadet, Manta, Campo, Ascona, Rekord, Cavalier. Produkcja włoska, firma Campo, model P10532. Cena 150zł.

Rzeszów ->
Podkarpackie ->
Części i narzędzia Samochodowe Układ paliwowy ->
Benzyna, Diesel Zbiorniki

Sprzedam plastikowy zbiornik paliwa do Opel Frontera A 2.0 w bardzo dobrym stanie 1993r Cena 150 zł.

Reguły ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Samochodowe Układ elektryczny, zapłon ->
Akumulatory

Sprzedam używane akumulatory z gwarancją, atrakcyjna cena (od 40zł do 200zł) , lub zamienię sprawne na zużyte (1 za 3) . Szeroki wybór. Kontakt: 731 827 045 lub 504 787 350.

Czerwionka-Leszczyny ->
Śląskie ->
Części i narzędzia Samochodowe Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja ->
Ogrzewanie, wentylacja Wentylatory, dmuchawy

Sprzedam wentylator z obudową do Audi A2 1,4 GTi 8z01212d76

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Diagnostyczny kompleks Volvo VOCOM 88890300 Diagnostyczny kompleks Volvo VOCOM 88890300 jest najnowszym urządzeniem dla diagnostyki systemów Volvo, co zmieniło adaptery poprzedniego pokolenia Volvo Interface 88890020. Główną innością adaptera VOCOM 88890300 od poprzedniego 88890020 jest możliwość pracy z ciężarówkami 2014 roku i systemami EURO 6. Wsparte oprogramowanie: Premium Tech Tool 2.0x Opis Volvo 88890300 Vocom: Diagnostyczny kompleks Volvo 88890300 jest opracowany z akcentem na pewność i długowieczność, żeby wytrwać szorstkie środowisko eksploatacji w naprawczych pracowniach i Sto. Jest to najnowszy adapter od Volvo, zastępczy wszystkie stare adaptery Łącznie modele 88890180 i 88890020. Interfejs Volvo 88890300 ma kilka pożytecznych funkcji i konstruktywnych właściwości. Obejmują one o wiele więcej trwały korpus, aniżeli adapter Volvo Communication, co zwiększa jego rzetelności długowieczność. Poza tym, jak i w poprzednim interfejsie, Volvo 88890300 Vocom podtrzymuje standard 802.11 bezprzewodowego związku. Właściwości Volvo 88890300 Vocom: Polepszone diody LED Polepszona jakość kabli podłączania Wojskowy standard gniazd Polepszona ochrona przed kurzem i wilgocią wszystkich elementów Metalowy korpus i gumowe zderzaki dla lepszej obrony Robocza temperatura środowiska przyrodniczego od - 40 °Z do 80 °Z Szok: 2 metry Standard sieci bezprzewodowej 802.11 b / g Volvo 88890300 Vocom podtrzymuje: Ciężarówki Volvo (stare systemy el., Vehicle el. '98, wersja 2-4); Autobusy Volvo (Conventional, Multiplexed, Multiplexed v2, Multiplexed v3); Budowlany sprzęt i mechanizmy Volvo; Volvo Penta (wersja 2); Volvo OEM Component Customer (wersja 2-3); Ciężarówki Mack (V - MAC I/II/III, ITC, IV, IV ); Ciężarówki Renault (wersje 2-4); Ciężarówki UD (wersje 2-3). Kompletowanie Volvo 88890300 Vocom: Diagnostyczny interfejs Vocom 88890300 88890305 OBD2 kabel 88890307 8 - pin kabel dla europejskich ciężarówek 88890306 USB kabel Po Volvo Premium Tech Tool 2.01 / Vcads 3.01 Opis oprogramowania PO „Volvo Premium Tech Tool 2.01” (ТТ) jest narzędziem, które podtrzymuje proces remontu i diagnostyki. Program był opracowany, żeby uprościć i zwiększyć efektywność remontu. PO może wykorzystać się w naprawczej pracowni, w polu, na uboczu drogi, STO, czy podczas test-drajwów. PO jest programowym diagnostycznym zastosowaniem, co ogarnia cały proces remontu za pomocą pluginów. PO może diagnozować, wypróbowywać, kalibrować i programować samochód, silnik, czy transport. PO również ma funkcję odnowy, współdziałania i związku z wypróbowywanym agregatem, i innymi zewnętrznymi stosowaniami. Zestaw pluginów, praw użytkowników, i dostępnych mów reguluje się, żeby zabezpieczyć każdemu użytkownikowi akurat ten zestaw funkcji, które jemu są potrzebne. Bazowa kolejność roboczego procesu : Identyfikacja produktu; Przegląd historii; Diagnostyka wybranej produkcji; Wypróbowanie wybranej produkcji; Programowanie wybranej produkcji; Kalibrowanie wybranej produkcji; Mowne wsparcie PO : Angielski, czeski, duński, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, węgierski, niderlandzki, polski, portugalski, rumuński, szwedzki, turecki, rosyjski, litewski, ... i więcej. Gwarancja: Oferujemy tylko oryginalne systemy diagnostyczne VOLVO 88890300 Vocom, a nie sprzedają chińskie kopie złej jakości. Wysoka jakość potwierdza się nadaniem nami 1 roku pełnych gwarancyjnych zobowiązań. Jeśli Państwo mają jakiekolwiek problemy z Volvo 88890300 Vocom, prosimy, związać się z naszym działem technicznego wsparcia, i zrobimy wszystko od nas zależne, żeby zabezpieczyć serwisową obsługę. Link do oficjalnej strony Volvo Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM  Wówczas klient otrzymuje zestaw gotowy do natychmiastowej pracy.

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Skaner diagnostyczny DAF VCI-560 KIT VCI-560 - potężne urządzenie, które służy do diagnostyki samochodów ciężarowych DAF. VCI-560 automatycznie przełącza kanał wejściowy do żądanej linii (K-line, L-line) lub CAN-bus. Obsługiwane samochody Ciężarówki DAF. Cechy Skaner diagnostyczny VCI-560 umożliwia diagnostykę, szukać usterki i zaprogramować następujące systemy: System klimatu kabiny ; System bezpieczeństwa; System transmisji ; System kontroli pojazdu; System kontroli drzwi; System pomiaru ; System silnika ; Tachograf ; System zatrzymania ; System łączności. Specyfikacja Wymiary (S x D x W): 126 x 214 x 47 mm Masa: 1,1 kg Zasilanie od instalacji elektrycznej samochodu: Napięcie znamionowe: od 8 do 32 v prądu stałego Pobór prądu w zakresie obciążenia: Max. 1 A Jeśli zewnętrzne zasilanie zostało przerwane, zasilanie VCI zapewni akumulator akumulator: Typ baterii: NiMH 4,8 v/1100 mah Czas czuwania: W zakresie od 20 do 60 s lub brak buforowania Kompatybilne DAF Davie XDc II Runtime 5.6.1 (Windows 7 supported) DAF Davie Application Data 73.03 DAF Davie Parts Rapido Subset 14.44.F1 Zabudowa VCI-560 MUX 16-pinowe kabel OBD2 kabel Kabel USB Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM  Wówczas klient otrzymuje zestaw gotowy do natychmiastowej pracy.

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Skaner diagnostyczny John Deere Electronic Data Link v2 Adapter pozwala diagnozować maszyny budowlane i rolnicze John Deere oraz silniki John Deere. Kompatybilny jest z oprogramowaniem Service Advisor EDL (Electronic Data Link). Oryganalny diagnostyczny adapter John Deere przeznaczony jest do diagnostyki sprzętu John Deere i pracuje razem z oprogramowaniem Service Advisor EDL (Electronic Data Link). Opis: Adapter pozwala diagnozować maszyny budowlane i rolnicze John Deere oraz silniki John Deere. Obsługiwane producenci: BELL; Euclid; Hitachi; John Deere (budowa i leśnictwo); Timberjack. Obsługiwane języki: Angielski, francuski, niemiecki, włoski, portugalski, rosyjski, hiszpański. Komplektacja Skaner diagnostyczny John Deere Electronic Data Link v2; USB kabel 15′; adapter W1 9-pin Deutsch; John Deere Service ADVISOR 4.0 [2012] AG (rolnictwo); Gwarancja: Proponujemy tylko oryginalny skaner diagnostyczny John Deere Electronic Data Link v2, nie wykorzystamy sprzedaży chińskich kopij nizkiej jakości. Najwyższa jakość jest podtwierdzona przez 1 rok zaproponowanej gwarancji. Link do oficjalnej strony John Deere Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM  Wówczas klient otrzymuje zestaw gotowy do natychmiastowej pracy.

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Skaner diagnostyczny Nexiq USB-Link ™ 2 Uniwersalny skaner diagnostyczny USB Link Nexiq jest kompatybilny z wieloma typami oprogramowania systemu komputerowego minimalizuje koszty do urządzeń diagnostycznych. Pozwala zdiagnozować niemal wszystkie ciężarówki na poziomie profesjonalnym. Opis: Uniwersalny system diagnostyczny do wielu marek Nexiq USB Link przeznaczony do pracy z ciężarówkami i specjalnymi urządzeniami. Urządzenie znajduje zastosowanie dla wykorzystywania diagnostyki wszystkich samochodowych bloków kierowania (ECU), odpowiedzialnych za prawidłowe działanie elektroniki pokładowej środku transportowego. Korzystając z programu dealera dla diagnozy, pozwala zdiagnozować i obsłużyć ciężarowe na poziomie dealer serwisu. Auto Scanner jest prosty i niezawodny w działaniu, umożliwia korzystanie z bezprzewodowego połączenia z komputerem Bluetooth. 1 klasa Bluetooth zapewnia do 30 metrów komunikacji bezprzewodowej między urządzeniem a kompleksem diagnostycznym; Możliwość diagnozy poprzez kabel lub związku bezprzewodowego; Kompatybilny z oprogramowaniem do diagnostyki silników, transmisje, ABS, tablicy przyrządów i wiele innych elementów wyposażenia; Bezpośrednie połączenie przez port USB pozwala skrócić czas na przeprogramowania; Zastosowany jest do diagnozowania wszystkich samochodowych bloków kierowania (ECU), odpowiedzialnych za prawidłowe działanie elektroniki pokładowej środku transportowego. Obsługa wielu protokołów komunikacyjnych; Szybki dostęp do danych mechanizmów maszyn dla rozwiązania problemów lub przeglądania raportów o stanie systemu; Szybkie połączenie do gniazda diagnostycznego; Łączenie bezprzewodowo pozwala uniknąć chaosu w przewodach; Łatwy w użyciu przenośne rozmiary kompleksu diagnostycznego; Możliwość korzystania z laptopa lub komputera stacjonarnego; Cechy: Połączenie za pomocą bezprzewodowej technologii Bluetooth; Wsparcie dla interfejsów oprogramowania RP1210A, RP1210B, RP1210C i J2534 API; Połączenie USB; Wsparcie dla wersji Windows® XP , Windows® 7 32-bit i 64-bit Windows 8 oraz 32 i 64-bit; Obsługiwane protokołów: Wsparcie standardów -3 CAN - J1939, CAN125, CAN250, CAN500, CAN1000 komunikacyjnej i diagnostycznej sieci do różnych maszyn; Automatyczne wykrywanie szybkości transmisji w bitach dla wszystkich kanałów CAN-bus; Jednoprzewodowy transceiver CAN; Odporne na uszkodzenia transceiver interfejsu CAN; J1587/J1708; J1850; ISO 15765 (Interfejs diagnostyczny CAN); ISO 14230 (KWP2000 over ISO9141); J2534; ALDL; ATEC 160 (160 baud); Kompatybilność oprogramowania Detroit Diesel dla podłączenia sprzętu diagnostycznego; CAT Electronic Technician (PO „technik elektronik CAT”); Cummins Insite; Oprogramowania ServiceMAXX Fleet Pro międzynarodowej firmy Navistar; Hino eXplorer; Volvo PTT; VCAD Elite Mack/Volvo; V-MAC Service Tools; Allison DOC® dla PC-Service Tool. Obsługiwane protokołów J1939, J1708 / J1587 i J1850; Allison DOC®For Floty (1000/2000). Obsługiwane protokołów J1939, J1850; Allison DOC®For Floty (3000/4000). Obsługiwane protokołów J1939, J1708 / J1587; Eaton ServiceRanger; Bendix ACom; WABCO Toolbox; International ABS; International DLB; International Intune; International IPC v2.02; Freightliner ServiceLink; Wyposażenie: PN 124032 USB-LinkTM2 Kit; NEXIQ USB-Link 2; Adapter Y 6-pin / 9-pin; Kabel USB 4.6 m; Instrukcja obsługi do kompaktowa; Link do oficjalnej strony NEXIQ Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM  Wówczas klient otrzymuje zestaw gotowy do natychmiastowej pracy.

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Skaner sprzedawczy jest przeznaczony dla diagnostyki samochodów i cięzarówek Dearborn DPA5" Multyfunkcjonalny skaner Dearborn DPA5 jest przeznaczony dla diagnostyki ciężarówek, samochodów handlowych, budowlanej, wojskowej techniki i maszyn rolniczych. Skaner sprzedawczy jest przeznaczony dla diagnostyki samochodów i cięzarówek Dearborn DPA5" Ten skaner obejmuje wszystkie najważniejsze systemu diagnozującej techniki, na przykład silniki, skrzynie biegów, układy hamulcowe, komfort, bezpieczeństwo, emisje, zawieszenie pneumatyczne itd. DPA 5 Dearborn Protocol Adapter 5 Heavy Duty Truck Scanner był specjalnie zaprojektowany dla pracy z programami Heavy-Duty Truck OEM (Original equipment manufacturer), czyli sprzedawczych programów diagnostycznych Cummins Insite, Caterpillar ET, Detroit Diesel Diagnostic Link, International Diagnostic, Volvo VCADS i wielu innych. Rodzina produktów DPA dobrze znana w otoczeniu diagnostów samochodowych. Dzieki wielkiej prekości pracy, niezawodności i elastyczności, a także szerokiej gamy obsługiwanego oprogramowania adaptery diagnostyczne firmy Dearborn otrzymały wiele pozytywnych opinii od klientów po całym świecie. DPA 5 jest kompatybilny z ciężarówkami Volvo wydanymi od 2013 roku za pomocą aplikacji Volvo PTT, a także z Freightliner Cascadia z użyciem oprogramowania ServiceLink albo DDDL. Dual-CAN & Kompatybilny z protokołami RP1210A/J2534 Obiezpiecza sprzedawcze diagnostowanie i przeprogramowanie przez RP1210 i J2534 OEM- aplikacje; Zawiera opakowaną programową produkcje Triage; Zawiera oprogramowanie do rozwiązywania problemów, aby zminimalizować czas przestojów (AVT); Użytkowniczy zestaw diagnostyczny dla właścicielów floty (PCI); Kompatybilność oprogramowania: DPA 5 to jest RP1210 i J2534 kompatybilny skaner diagnostyczny, który obiespiecza sprzedawczy poziom diagnostyki i przeprogramowanie. Każde RP1210 albo J2534 – kompatybilne oprogramowanie może być wykożystane z DPA 5. Urządzenie zostało dokładnie sprawdzone i poświadczone przez wielu modułowych oprogramowań. Starannie przetestowany na następujących OEM aplikacjach: Allison Audi Caterpillar Cummins Detroit Diesel Eaton Ford Freightliner GM International Mack Toyota Volkswagen Volvo Dearborn Protocol Adapter 5 wyposażony jest w SAE J2534-kompatybilny interfejs (obsługuje dowolny SAE-standart dla elektronicznego przeprogramowania modułów). DPA 5 może przeprogramować wszystkie systemy elektroniczne CAN/ISO15765, pojazdy GM, wykorzystujące protokół 850 Variable Pulse Width (VPW), i inne pojazdy, wykorzystujące obsługiwane protokoły DPA 5 J2534 (т.е. ISO9141/KWP2000). Najważniejsze cechy: TMC RP1210 A/B/C SAE J2534-1 kompatybilność RP1210 i J2534 Aplikacji do wyszukiwania i usuwania problemów Kompatybilny z ciężarówkami Volvo wydanymo od 2013 roku, a także z modelami Freightliner Cascadia. Wykorzystuje protokoły dostępu do USB i bezprzewodowej technologii Bluetooth Zalety: Usuwa konieczność zakupu kilku diagnostycznych adapterów Znacznie zmniejsza czas przeprogramowania i diagnostyki; Obsługuje wiele różnych programów diagnostycznych Obsługuje kompatybilność z szeroką gamą oprogramowania; Diagnostyczny oprogramowanie zawarte w zestawie; Podtrzymanie dla wielu protokołów i standardów Protokoły i standardy DPA 5 stale obsługiwane są przez drużynę specjalistów które są stałymi członkami komitetów normalizacyjnych TMC RP1210 i SAE J2534. To pozwala naszej firmie jak dostawcą oryginalnych skanerów DPA 5 wyprzedzić konkurencję i zabiezpieczyć przewoźników i operatorów sprzętu najlepszymi z możliwych teraz rozwiązań w zakresie diagnostyki i przeprogramowania. PROTOKOŁY RP1210 J1939, J1708 / J1587, CAN, ISO15765, ISO9141, KWP2000, J1850 VPW, (GM Class II PROTOKOŁY J2534 CAN (Raw CAN), J1850 VPW (GM Class II), ISO 15765-4, GMLAN (HSCAN, SWCAN), ISO 14230 (KWP2000), ISO 9141-2, J1708/J1587, J1939 Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Skaner diagnostyczny Cummins Inline 6 Najnowsza wersja oryginalnego sprzedawczego interfejsa Cummins jest jedynym przyrządem, który na 100% obsługuje zarówno obecne i przyszłe produkty firmy Cummins – na przykład, Cummins Insite, Cummins PowerSpec i Cummins Calterm. Obsługuje protokoły SAE J1708/J1587 и SAE J1939. Skaner Cummins INLINE 6 był sproektowany dla diagnostuwania i obsługi techniki samochodowej, która ma silniki modelu Cummins. Cummins INLINE 6 jest wykonany w wiecej zabezpieczonej przed wpływem czynników zewnętrznych obudowie. Poza tym skaner otrzymał większą predkość od swego poprzednika Cummins INLINE 5. Cummins INLINE 6 w pełnej miare obsługuje standard RP1210, co pozwala wykorzystać jego w jakości skanera uniwersalnego razem z innym oprogramowaniem, obsługującym ten standard (Detroit DDL, Caterpillar ET и т.п.). Cummins jest liderem nie tylko nie tylko w produkcji nowoczesnych silników (firma jest głównym producentem silników napędowych dla lekkich i cięzkich cięzarówek, silników napędowych dla elektrowień, układów dla morskiego i rzecznego transportu, autobusów itp.), ale i na terenie portów przekierowania danych o produkcji instrumentów serwisowych dla silników napędowych. Cummins INLINE 6 jest absolutnie kompatybilny z ostatnią wersją ECMS Cummins i innymi programami firmy Cummins. INLINE 6 zdolny podłączać się do komputera przez 9pin COM albo USB. Cummins INLINE 6 – to jest multyfunkcjonalny skaner samochodowy, który podłacza się do samochodów przez protokol SAE J1587/J1708 i dwa kanałe CAN/J1939. Możliwości skanera Cummins INLINE 6: Cięka konfiguracja systemu Prowadzona diagnostyka Konfiguracja bloków sterowania Wyświetlanie i kasowanie błędów Kodowanie i programowanie bloków Konfiguracja wszystkich systemów (gdzie to w ogóle jest możliwe) Aktualizacja oprogramowania bloków sterujących Testy elementów wykonawczych Cechy Cummins INLINE 6: Obsługa protokołu SAE J1708/J1587 и J1939/CAN; Szybkość wymiany z PK – 2 Mb/s (przy wykorzystaniu USB); Oryginalny kabel USB z możliwościu mocowania śrubami do obudowy line 6 dla biespiecznego wykorzystania; Obsługa połączenia przez port szeregowy RS-232 (COM) z prędkością 115.2 Kb/s; Pełna zgodność ze standardem TMC's RP1210; Małe rozmiary obudowania pozwalają umieścić jego nawet w kieszeni; Aluminiowa obudowa z atrakcyjnej czarną malowaną proszkową powłoką zapewnia dodatkową wytrzymałość; Praca w szerokim zakresie napięcia pokładowego systemu transportu – od 8V do 50V DC; Procesor Freescale 140 MHz 32-bit dla wysokiej prędkości pracy; 6 LED- wskaźników, pokazujących pracę zasilania, gniazda USB, RS-232, J1708/J1587, i dwa gniazda CAN; CAN-port podtrzymują protokoły SAE J1939, SAE J2534 i ISO 15765; INLINE 6 posiada certyfikat na zgodność z wymaganiami europejskiego oznakowania CE; Dopuszczalny zakres temperaturny środowiska -40°… +85° C; Cummins INLINE 6 odpowiada wszystkim surowym ekologicznym wymaganiam firmy Cummins; Możliwość aktualizacji Flash-pamięci; Program dla diagnostyki Cummins INSITE Cummins Insite - to jest program dla sprzedawczej diagnostyki i usunienia elektronicznych problemów silnikow Cummins. Program otwiera dla uzytkownika sprzedawczy abonament dla nastepnych funkcje: Basic, Lite, Pro, RSGR (Road Speed Governor Restricted), Industrial / Power Generation Applications, OBD-RSGR, OBD, RSGR Plus, Pro Plus, Fleet Calibration Counts, OEM, ECM usuwanie hasła. INCAL INCAL - DVD płyta, która zawiera ostatnie wersje wszystkich kalibracji Cummins ECM Gwarancja: Proponujemy tylko oryginalny skaner dla diagnostyki silnikówCummins INLINE 6. Najwyższa jakość jest podtwierdzona przez 1 rok zaproponowanej pelnej gwarancji. Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Diagnostyczny adapter Caterpillar CAT Comm 3 Oryginalny kompleks diagnostyczny sprzedawców CAT Comm 3 (numer fabryczny 466-6258) wyposażony nowymi kablami i programowo-sprzętowymi środkami. To jest najnowsze opracowanie firmy Caterpillar, które przyszło na zmianę starym modelam CAT Comm 3 z numerem seryjnym 317-7484. Ostatnie pokolenie sprzedawczego kompleksu diagnostyki, ktore zmieniło wersju adaptera CAT Comm Adapter II. Ten model jest jedynym zalecanym do pełnej obsługi całego spektrum techniki CAT – od malych silników napędowych do cieżkiej kamieniołomnej techniki. Z pomocą Caterpillar Adapter 3 można otrzymać dostęp do wszystkich sterowników (ECMS) przez programę CAT ET. Opis Caterpillar Adapter 3 Ostatnie pokolenie sprzedawczego kompleksu diagnostyki, ktore zmieniło wersju adaptera CAT Comm Adapter II. Ten model jest jedynym zalecanym do pełnej obsługi całego spektrum techniki CAT – od malych silników napędowych do cieżkiej kamieniołomnej techniki. Z pomocą Caterpillar Adapter 3 można otrzymać dostęp do wszystkich sterowników (ECMS) przez program CAT ET. Nowoczesna technika Caterpillar potrzebuje nie tylko wysokiego poziomu kwalifikacji diagnostyka ale wykorzystania w pracy specjalnego sprzętu. Wykonywanie czynności serwisowych, ustawień i przeprogramowania bloków można produkować z wykorzystaniem tylko oficialnego oprogramowania oraz diagnostycznego sprzętu od Caterpillar. Caterpillar Adapter 3, kontrolowany przez program CAT ET, pozwala zmieniać nie tylko tryby pracy silnika, ale produkować zmiany w pracy albo zaktualizować firmware ECM. Oprogramowanie Caterpillar ET otrzymalo bardzo zrozumiały interfejs i jest łatwym w wykorzystaniu. Kompleks diagnostyczny Caterpillar Adapter 3 wykorzystują z oprogramowaniem Perkins EST, i to robi jego odpowiednim także dla silników Perkins. Niektóre funkcje skanera samochodowego Caterpillar Adapter 3: Odczyt danych ze silnika, tworzenie histogramów Odczyt danych logowania Wyświetlanie rzeczywistych ustawień Odczyt i kasowanie błędów Przeglądanie parametrów pracy silnika w momencie awarii i rejestracji go w ECM Aktywna i prowadzona diagnostyka Zaktualizowanie (aktualizacja oprogramowania) ECM Konfiguracja, kalibracja ECM Wiecej 100 funkcij dla użytkownika: Tworzenie 2D- и 3D- histogramów Live-data и freeze-data – zdjęcia stanu systemu w momencie wystąpienia awarii i przegląd pracy systemów w czasie rzeczywistym Konfigurowanie bloków danych użytkownika Konfiguracja z kilkanaście modułami sterowania Konfiguracja programu pod potrzeby diagnosty Zestaw: 317-7484 oryginalny Caterpillar Communication Adapter III 327-8981 kabel 9-pin Caterpillar Kabel USB Oprogramowanie Caterpillar Electronic Technician (ET) Gwarancja: Proponujemy tylko oryginalny kompleks CAT Comm 3, nie wykorzystamy sprzedaży chińskich kopij nizkiej jakości. Najwyższa jakość jest podtwierdzona przez 1 rok zaproponowanej gwarancji. Jeżeli macie różne problemy z emulatorem, proszę skontaktować się z działem pomocy technicznej, gdzie zrobimy wszystko co jest w naszej mocy, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi. Link do oficjalnej strony CAT Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Diagnostyczny kompleks volvo interfejs 88890180 (VCAD) Diagnostyczny adapter jest opracowany dla ciężarówek, techniki specjalnej i silników Volvo i Mack. Wymiana danymi między ciężarówką i komputerem odbywa się przez kabel USB czy bezprzewodową lokalną sieć Wi - Fi, standard 802.11 b/g Opis Volvo 88890180 (VCAD): Volvo 88890180 jest opracowany dla środków transportowych i silników Volvo i Mack. Pozwala diagnozować środki transportowe przez interfejs PC za pomocą USB kabla czy bezprzewodowej lokalnej sieci, standard 802.11 b/g. Volvo 88890180 ma szereg różnobarwnych diodów LED, które pokazują status komunikacyjnego urządzenia i wydają uprzedzenia, kody błędów i inną informację. Wsparte mowy: Angielski, czeski, duński, niemiecki,hiszpański,francuski, włoski, węgierski, polski, portugalski, rumuński, serbski, słoweński, turecki, rosyjski. Jak podłączyć Volvo Interface 88890180 do środku transportowego za pomocą USB- kabla : Podłączcie diagnostyczny kompleks do środku transportowego Podłączcie USB- kabel do diagnostycznego kompleksu i PC. Wybierzcie blok związku 88890180 i nastrajanie USB- kabla w oknie „Alternative". Jak podłączyć Volvo Interface 88890180 do środku transportowego bezpośrednio na urządzeniu: Podłączcie Volvo 88890180 (VCAD) środku transportowego. Wybierzcie „communication unit 88890180” i „Direct to communication unit” w oknie „Alternative". Uwaga: Na komputerze Państwa musi być adapter bezprzewodowej lokalnej sieci LAN Wireless LAN 802.11b / g oraz wsparcie dla 128-bitowego szyfrowania WEP. Klucz WEP jest generowany automatycznie i nie jest widoczny podczas konfiguracji. Jak podłączyć Volvo Interface 88890180 do środku transportowego przez punkt dostępu : Podłączcie Volvo 88890180 (VCAD) do środku transportowego. Wybierzcie „communication unit 88890180” i „Via an access point” w oknie „Alternative". Adnotacja: Odwołacie się do IT menedżery przed ustawieniem. Spis techniki zgodnej z Volvo 88890180 (VCAD) : Ciężarówki i autobusy Volvo : AC, FM10, NH565, FH12, FM12, VHD, FH16, FM7, VN, WC, WG, WI, FH565, NH12, FL6,FL7, FL10, FL12, NH525, WX, COMP04, FE, VHD, FH, FM, VM, FM9, F10, F12 , F16, NL10, NL12  Autobusy Volvo : B10B, B10M, B10L, B10R, M10R, B12, B58, B6, B7R, OLYMPIAN, SUPEROLY Budowlana technika Volvo (CE) : FRONTALNI ŁADOWACZE: L110E, L110F, L120E, L120F, L150E, L150F, L180E, L180F, L220E, L220F, L330E, L350F, L60E, L60F, L70E, L70F, L90E, L90F WYWROTKI: A25D, A25E, A30D, A30E, A35D, A35E, A40D, A40E, T450D KOPARKI: EC135B, EC140B, EC140C, EC160B, EC160C, EC180B, EC180C, EC210B, EC210C, EC235C, EC240B, EC240C, EC290B, EC290C, EC330B, EC330C, EC360B, EC360C, EC460B, EC460C, EC700C, EC700B, EC700C, ECR145C, ECR235C, ECR305C, EW140B, EW140C, EW145B, EW145C, EW160B, EW160C, EW180B, EW180C, EW200B, EW210C, FC2121C, FC2421C, FC2924C, FC3329C, PL4611 RÓWNIARKI: G710B, G720B, G726B, G730B, G740B, G746B, G780B, G930, G940, G946, G960 ,G970, G976, G990 SPOISTE KOPARKI: ECR88 Ciężarówki RENAULT (z silnikami DXi): CESAR, KERAX, KERAXMIL, MAGNUM, MIDLUM, PREMIUM, SH 23, SH 510 Ciężarówki MACK Wszystkie modele Gwarancja: Proponujemy tylko oryginalne diagnostyczne kompleksy volvo Volvo 88890180 (VCAD), i nie zajmujemy się sprzedażą Chińskich kopii niskiej jakości. Wysoka jakość potwierdza się nadaniem nami 1 roku pełnych gwarancyjnych zobowiązań. Jeśli Państwo mają jakiekolwiek problemy z Volvo 88890180 (VCAD), prosimy, związać się z naszym działem technicznego wsparcia, i zrobimy wszystko od nas zależne, żeby zabezpieczyć serwisową obsługę. Link do oficjalnej strony Volvo Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Adapter diagnostyczny dla samochodów ciężarowych i autobusów Scania VCI3 Ostatnia wersja diagnostycznego adaptera. Podtrzymuje wszystkie samochody Scania z 2004 daty produkcji. Może diagnozować przez Wi - Fi. Scania VCI3 jest najnowsze diagnostyczne narzędzie opracowane dla zabezpieczenia pełnej obsługi dla wszystkich maszyn, autobusów i środków transportowych, a także silników dużej potęgi, wypuszczonych kompanią Scania.VCI3 jest następcą dobrze znanego diagnostycznego adaptera Scania VCI2. To nowe narzędzie jest przeznaczone dla wsparcia wszystkich diagnostycznych systemów Scania, ma interfejs szyny CAN, lekki i kompaktowy w użyciu. Najnowsza funkcja w Scania VCI3 - możliwość bezprzewodową diagnostyki przez sieć Wi - Fi oraz przez przewodowy USB- gniazdo. Teraz Państwo mogą podłączyć się przez bezprzewodową sieć do waszej ciężarówki i zapomnieć o takich problemach, jak uszkodzone i zawiłe kabla. Scania VCI3 wykorzystuje oprogramowanie Scania SDP3, wersja 2.18. Urządzenie jest przeznaczone dla pełnej obsługi samochodów ciężarowych, autobusów i drugich ciężkich środków transportowych, które produkuje korporacja SCANIA. Adapter pracuje w połączeniu z oprogramowaniem SDP - 3. Główna właściwość VCI - 3 - możliwość podłączania przez bardzo szybki standard WI - FI sieci. Oprócz tego, w urządzeniu jest port USB. Adapter nie pracuje z ciężarówkami i silnikami, zrobionymi do 2004 r. Cechy: Wersja WLAN 802.11b / g; Protokoły szyfrowania WPA2: / WPA / WEP128 / WEP64; USB 2.0 (kompatybilny z USB 1.1); Lekka aluminiowa obudowa o stopniu ochrony IP67; Kable poliuretanowe dla ekstremalnych warunków.; Napięcie pracy CAN BUS (7 - 40V DC) Zestaw zawiera: Adapter Scania VCI 3; 1 x Scania SDP3 2.19 Oprogramowanie (CD) Klucz HASP 1 x USB System operacyjny: działa na Windows 7 (32/64 bit) Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Scania VCI2 - adapter diagnostyczna dla samochodów ciężarowych i autobusów Scania + Katalog Scania Wielu 02/2014 Ten model przeznaczona jest do samochodów ciężarowych i autobusów Scania od 2004 r Diagnostyczne złożone SCANIA VCI 2 jest przeznaczone do pracy z SDP3 (Scania Diagnose i Programmer 3) specjalnie dla samochodów ciężarowych Scania (P, G, T-R-, serialu), autobusy SCANIA (K, N-series) i inne środki transportowe , wykorzystujące silniki Scania. SCANIA VCI Complex diagnostyczny 2 jest kontynuacją diagnostycznego kompleksu SCANIA VCI 1.Wykorzystując kompleks diagnostyki SCANIA VCI 2 Państwo mogą wykonywać wszystkie operacje, które może wykonać oficjalny sprzedawca Scania : wykrywanie i likwidacje problemów, zmiana parametrów systemu, wykonanie kalibracji, możliwość dokonania zmian w konstrukcji, wpływających na działanie urządzeń elektrycznych, jak również zaktualizować programy bloków zarządzania. Adapter Scania VCI2 może skutecznie diagnozować wszystkie modele ciężarówek Scania od 2004 r. wydania. Scania VCI2 wydaje różne kody uszkodzeń, ma funkcję zapamiętywania, zestaw rozwiązań w celu rozwiązania problemów, a także możliwość usunięcia. Adapter dostarcza się z katalogiem i książka serwisowa „Scania Multi 02/2014 Spare Parts Catalog & Service Information” od 02/2014. Adapter diagnostyczny jest dostarczany w metalowej obudowie i nie jest produkowany w Chinach Nowa wersja diagnostycznego adaptera Scania VCI2 przyszła na przemianę starej wersji Scania VCI1, która była zgodna z produkcją kompanii wypuszczonych tylko do 2004 r. Ten model jest opracowany z uwzględnieniem najnowszych modeli ciężarówek, autobusów i ciężkich środków transportowych kompanii Scania. Teraz oferujemy adapter Scania VCI2 w pakiecie z najnowszym oprogramowaniem Scania SDP3 (wersja 2.19), która ujawnia mnóstwo dodatkowych funkcjonalnych możliwości. Klucz HASP USB obejmuje trzy licencje: Poziom „Wysoki” jest używany do Scania R, P, G, T, K, N serii autobusów i samochodów ciężarowych wyprodukowanych po 2004 roku; Poziom „Przemysł i morze” jest używany do silników przemysłowych i morskich; Poziom „Wewnętrzny” dla autobusów i samochodów ciężarowych Scania serii R, P, G, T, K, N, wydane po 2004 roku Po podłączeniu VCI2 do komputera i rozruchu oprogramowania SDP3 , można łatwo uzyskać dostęp do danych w VCI2 przeszedłszy do okna przeglądu „Widok". VCI2 również podtrzymują wczesne systemy w seriach P, R, T, K, i N środków transportowych i okrętowych silnikach. Jeśli Państwo planują odnowić oprogramowanie starego modelu VCI, Państwo potrzebują kupić nową wersję oprogramowania razem z kluczem, ponieważ poprzedni model klucza nie w całości jest zgodny z nowym oprogramowaniem. Obsługiwane języki: Angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, holenderski, polski, portugalski, japoński, norweski, szwedzki, Suomi, włoski, turecki, czeski i rosyjski. Dodatkowe właściwości Scania VCI2: Informacja o konfiguracji i nastrajaniach bloku kierowania. Informacja o elektrycznych częściach i ich rozkładzie. Wyjściowe i wejściowe sygnały. Aktywacja / deaktywacja komponentów. Programowanie zapasowych części. Dokładne elektryczne schematy dla wszystkich typów środku transportowych pokazują, w jaki sposób konkretny kontur zrealizuje się w ramach środku transportowego. Dane po podwoziu, po którym można wyznaczyć konfigurację i nastrajania środku transportowego. Informacja o przeznaczonych dla użytkownika nastrajaniach pozwala efektywnie pracować w usunięciu usterek za pomocą przeznaczonych dla użytkownika funkcji, takich jak cruise-kontrola i tak dalej. Kompletowanie: 1 х adapter Scania VCI2 1 х oprogramowanie Scania SDP3 2.19 (CD) 1 х Klucz USB HASP Gwarancja: Oferujemy tylko oryginalne adaptery Scania VCI2. Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester Scania VCI II SDP3 + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Scania VCI1 – adapter dla diagnostyki ciężarówek i autobusów Scania, wyprodukowanych przed 2006 rokiem + Katalog Scania Wielu 02/2014 Adapter diagnostyczny Scania VCI1 wykorzystywany dla diagnostyki wysokiej jakości i kalibracji ciężarówek i autobusów firmy Scania, od 1995 do 2004 r. Adapter diagnostyczny dla samochodów ciężarowych i autobusów Scania VCI1 Kompleks diagnostyki SCANIA VCI 1 zastosuje się dla wysokiej jakości usług samochodów ciężarowych i autobusów SCANIA serii 3 i 4, a także silników morskich Scania wydanych w okresie od 1995 do 2004 roku. Pakiet zawiera katalog Scania multi 02/2014 Przy pomocy kompleksu diagnostyki SCANIA VCI 1 Państwo mogą zrobić wszystkie transakcje autoryzowanego dealera Scania. Działa wspólnie z programem dla diagnozy Scania Scania SD i SP.Skaner SCANIA VCI 1 działa przez COM-port. Scania VCI1 jest pierwszym oryginalnym narzędziem diagnostycznym dla sprzętu produkowanego przez Scania. Jest on przeznaczony dla naprawy starych ciężarówek,autobusów i innych ciężkich środków transportowych. Oprócz tego, obsługuje silniki o wysokiej mocy, które są używany w przemyśle, morskiego lub rzecznego transportu, produkcji Scania. Adapter SCANIA VCI 1 przeznaczony jest do pracy z oprogramowaniem SDP2 (Scania Diagnos) i Scania SP2 (Scania Programmer). Po instalacji użytkownicy mają dostęp do procesów programowania i diagnostyki samochodów ciężarowych i autobusów. Narzędzie pomaga wyeliminować wszystkie problemy i sprzętowe awarie techniki produkcji Scania. Oprogramowanie diagnostyczne Scania SD2 i SP2 mogą być używane z laptopem lub komputerem stacjonarnym z obowiązkowa obecnością portu COM-port (RS232). Jest również możliwe użycie adapterów, USB-to-COM. Lista obsługiwanych systemów: APS - system przetwarzania powietrza; BWS - system naprawy nadwozia BCS - system podwozia do autobusów EBS - system zarządzania hamulca; EEC - system kontroli emisji spalin; EMS - sterowania silnika; COO - koordynator; ICL - kombinacja urządzeń; TCO - system tachograf; ATA, WTA, CTS i AUS - dodatkowy system ogrzewania, system regulatorów czasowych, Radio OPC and RET - system zarządzania skrzyni biegów; SMS - system zarządzania zawieszenie; RTI - informacje informacje o natężeniu ruchu drogowego; TPM - kontrola ciśnienia w oponach; LDW - ostrzeżenie o odchyleniu od podanego pasa ruchu; Adapter diagnostyczny Scania VCI2 musi być używany dla diagnozowania modele Scania P, R, T, K, N, które zostały wydane po 2004 roku. Obsługiwane języki: Angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, holenderski, polski, portugalski, szwedzki, fiński, włoski, rosyjski, chiński, koreański. Wyposażenie: 1 x Adapter Scania VCI1 1 x Software Scania SD2 i SP2 (Link lub CD) Gwarancja: Oferujemy tylko oryginalne systemy diagnostyczne Scania VCI1 interface, a nie sprzedajemy chińskie kopie złej jakości. Wysoka jakość się potwierdza tym,że dajemy 1 rok gwarancji. Jeśli Państwo mają jakiekolwiek problemy z Scania VCI1 interface, prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego, a my zrobimy wszystko, aby zapewnić obsługę posprzedażową. Wymagania: PC lub laptop z systemem Microsoft Windows XP + port COM-port (RS232). Link na oficjalną stronę Scania Katalogu części zamiennych Scania Wielu 02/2014 i Serwis informacyjny Cechy: Obsługiwane języki: angielski, niderlandzki, duński, hiszpański, włoski, niemiecki, polski, rosyjski, francuski, czeski, szwedzki Uwaga: Informacje dotyczące naprawy jest dostępna tylko w języku angielskim i niemieckim! System operacyjny: Win XP Wersja: 02/2014 Numer podwozia mówi sama za siebie: Scania Multi, żeby mniej remontować Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Emulator AdBlue v.3 Emulator AdBlue v.3 to jest najnowszy produkt, który imituje poprawną pracę systemu AdBlue w samochodzie. Instalują jego na samochody ze silnikiem standartów Euro 4 i Euro 5.  Emulator Adblue imituje pracę wszystkich komponentów systemu SCR:  - pompa AdBlue  - sensor temperaturny  - sensor Nox  - czujnik poziomu cieczy AdBlue  - czuknik ciśnienia. Zalety Łatwy w użyciu. Proszę podłączyć emulator z pomocą USB oraz instalować oprogramowanie dla wyboru marki samochodowej. Gotowość urządzenia do łączenia ze samochodem odbywa się przez parę sekund. Jeżeli chcecie instalować emulator w innym samochodzie, potrzebno powtórzyć procedurę. Emulator można instalować na uszkodzony system SCR albo za jego braku. Można podłączyć emulator na samochód, w którym są blędy systemu SCR. Nie potrzebuje jakieś zapasowe urządzenia dla diagnostyki albo skaner dla rozwiązywania błędów. Po instalacji wszystkie składniki systemu SCR wtrysku roztworu mocznika zdęmują ze samochodu. Kompatybilność ze producentami Emulator The AdBlue Emulator v.3 jest kompatybilnym ze wszystkymi pojazdami klasu Euro 4 i Euro 5, za wyjątkiem Euro 6. Kompatybilny jest emulator ze producentami MERCEDES, VOLVO, RENAULT, MAN, DAF, IVECO, SCANIA, i FORD. Gwarancja Proponujemy tylko oryginalne emulatory AdBlue v.2, nie wykorzystamy sprzedaży chińskich kopij nizkiej jakości. Najwyższa jakość jest podtwierdzona przez 1 rok zaproponowanej gwarancji. Jeżeli macie różne problemy z emulatorem, proszę skontaktować się z działem pomocy technicznej, gdzie zrobimy wszystko co jest w naszej mocy, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi. Dodatkowa informacja o systemie AdBlue Uwaga! Ten produkt jest skierowany na państwa gdzie nie ma przepisów, które wymagają przestrzegania standardów ochrony środowiska Euro 4 i Euro 5. Emulator jest najbardziej skuteczny jeżeli system SCR jest uszkodzony i nie ma możliwości jego odremontować, ciecz AdBlue skończyła się i nie ma gdzie jej zatankować, temperatura powietrza na ulice niższa za -40 °С albo właściciel chce obniżyć wydatki wykorzystane na przewóz towarów. Emulator pozwala obniżyć ekologiczny standart ciężarówki z pomocą wstrzymania wtrysku roztworu mocznika AdBlue do strumienia spalin. Przy zakupie urządzenia bierzecie na siebie pełnu odpowiedzialność za właściwe wykożystanie urządzenia zgodnie z lokalnymi przepisami i związane z tym konsekwencje. Firma nie odpowiada za sprawność urządzenia przy jego błędnym wykorzystaniu.


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11    >  >>  >|
Podobne wyszukiwania dla Części i narzędzia:
Zobacz więcej

      Znajdź nas na Google plus                                                    Facebook