Rodzaj:
Marka:
Model:
Wersja:
Lokalizacja:
Cena:
Rok produkcji:
Wyszukiwanie zaawansowane
OgÂłoszenia ogĂłlnopolskie
{* REKLAMA_OGLOSZENIA_OGOLNOPOLSKIE *}

Przykładowa oferta promowania ogolnopolskiego, tak może wyglądać twoja oferta...

OgÂłoszenia regionalne

Przykładowa oferta promowania regionalnego, tak może wyglądać twoja oferta...

PozostaÂłe OgÂłoszenia
Cena  
  Przebieg
  Rocznik
  Data modyfikacji
Stawiszyn ->
Wielkopolskie ->
Motocykle Sportowe Pozostałe

Sprzedam najnowszy model Hyosung GT125R Motocykl produkowany na podzespołach Suzuki, największy motocykl o poj. 125cm3, rama została zapożyczona od Suzuki GS500, zamontowano silnik dwu cylindrowy w układzie "V" po dwa wałki rozrzadu oraz 4 zawory na jeden cylinder, silniki te sa bardzo żywotne, piękny dzwięk silnika i symboliczny przebieg "1360km" Po sprowadzeniu w motocyklu został wymieniony olej z filtrem, przygotowany do rejestracji, faktura VAT, stan bardzo dobry (zdjęcia nie oddaja atrakcyjnego wygladu tak jak na żywo) Polecam

Львів ->
Zachodniopomorskie ->
Motocykle Sportowe Pozostałe

Sprzedam motocykl IL 6.113. Rok produkcji 1990, Kolor czerwony, dokumenty, pokoje. Sprzedam pilne. Zapraszamy. Silnik 2027890. Ukraina. Miasto Szeginie……telefon +380689256532

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Skaner diagnostyczny Nexiq USB-Link ™ 2 Uniwersalny skaner diagnostyczny USB Link Nexiq jest kompatybilny z wieloma typami oprogramowania systemu komputerowego minimalizuje koszty do urządzeń diagnostycznych. Pozwala zdiagnozować niemal wszystkie ciężarówki na poziomie profesjonalnym. Opis: Uniwersalny system diagnostyczny do wielu marek Nexiq USB Link przeznaczony do pracy z ciężarówkami i specjalnymi urządzeniami. Urządzenie znajduje zastosowanie dla wykorzystywania diagnostyki wszystkich samochodowych bloków kierowania (ECU), odpowiedzialnych za prawidłowe działanie elektroniki pokładowej środku transportowego. Korzystając z programu dealera dla diagnozy, pozwala zdiagnozować i obsłużyć ciężarowe na poziomie dealer serwisu. Auto Scanner jest prosty i niezawodny w działaniu, umożliwia korzystanie z bezprzewodowego połączenia z komputerem Bluetooth. 1 klasa Bluetooth zapewnia do 30 metrów komunikacji bezprzewodowej między urządzeniem a kompleksem diagnostycznym; Możliwość diagnozy poprzez kabel lub związku bezprzewodowego; Kompatybilny z oprogramowaniem do diagnostyki silników, transmisje, ABS, tablicy przyrządów i wiele innych elementów wyposażenia; Bezpośrednie połączenie przez port USB pozwala skrócić czas na przeprogramowania; Zastosowany jest do diagnozowania wszystkich samochodowych bloków kierowania (ECU), odpowiedzialnych za prawidłowe działanie elektroniki pokładowej środku transportowego. Obsługa wielu protokołów komunikacyjnych; Szybki dostęp do danych mechanizmów maszyn dla rozwiązania problemów lub przeglądania raportów o stanie systemu; Szybkie połączenie do gniazda diagnostycznego; Łączenie bezprzewodowo pozwala uniknąć chaosu w przewodach; Łatwy w użyciu przenośne rozmiary kompleksu diagnostycznego; Możliwość korzystania z laptopa lub komputera stacjonarnego; Cechy: Połączenie za pomocą bezprzewodowej technologii Bluetooth; Wsparcie dla interfejsów oprogramowania RP1210A, RP1210B, RP1210C i J2534 API; Połączenie USB; Wsparcie dla wersji Windows® XP , Windows® 7 32-bit i 64-bit Windows 8 oraz 32 i 64-bit; Obsługiwane protokołów: Wsparcie standardów -3 CAN - J1939, CAN125, CAN250, CAN500, CAN1000 komunikacyjnej i diagnostycznej sieci do różnych maszyn; Automatyczne wykrywanie szybkości transmisji w bitach dla wszystkich kanałów CAN-bus; Jednoprzewodowy transceiver CAN; Odporne na uszkodzenia transceiver interfejsu CAN; J1587/J1708; J1850; ISO 15765 (Interfejs diagnostyczny CAN); ISO 14230 (KWP2000 over ISO9141); J2534; ALDL; ATEC 160 (160 baud); Kompatybilność oprogramowania Detroit Diesel dla podłączenia sprzętu diagnostycznego; CAT Electronic Technician (PO „technik elektronik CAT”); Cummins Insite; Oprogramowania ServiceMAXX Fleet Pro międzynarodowej firmy Navistar; Hino eXplorer; Volvo PTT; VCAD Elite Mack/Volvo; V-MAC Service Tools; Allison DOC® dla PC-Service Tool. Obsługiwane protokołów J1939, J1708 / J1587 i J1850; Allison DOC®For Floty (1000/2000). Obsługiwane protokołów J1939, J1850; Allison DOC®For Floty (3000/4000). Obsługiwane protokołów J1939, J1708 / J1587; Eaton ServiceRanger; Bendix ACom; WABCO Toolbox; International ABS; International DLB; International Intune; International IPC v2.02; Freightliner ServiceLink; Wyposażenie: PN 124032 USB-LinkTM2 Kit; NEXIQ USB-Link 2; Adapter Y 6-pin / 9-pin; Kabel USB 4.6 m; Instrukcja obsługi do kompaktowa; Link do oficjalnej strony NEXIQ Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester+ Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM  Wówczas klient otrzymuje zestaw gotowy do natychmiastowej pracy.

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Diagnostyczny kompleks volvo interfejs 88890180 (VCAD) Diagnostyczny adapter jest opracowany dla ciężarówek, techniki specjalnej i silników Volvo i Mack. Wymiana danymi między ciężarówką i komputerem odbywa się przez kabel USB czy bezprzewodową lokalną sieć Wi - Fi, standard 802.11 b/g Opis Volvo 88890180 (VCAD): Volvo 88890180 jest opracowany dla środków transportowych i silników Volvo i Mack. Pozwala diagnozować środki transportowe przez interfejs PC za pomocą USB kabla czy bezprzewodowej lokalnej sieci, standard 802.11 b/g. Volvo 88890180 ma szereg różnobarwnych diodów LED, które pokazują status komunikacyjnego urządzenia i wydają uprzedzenia, kody błędów i inną informację. Wsparte mowy: Angielski, czeski, duński, niemiecki,hiszpański,francuski, włoski, węgierski, polski, portugalski, rumuński, serbski, słoweński, turecki, rosyjski. Jak podłączyć Volvo Interface 88890180 do środku transportowego za pomocą USB- kabla : Podłączcie diagnostyczny kompleks do środku transportowego Podłączcie USB- kabel do diagnostycznego kompleksu i PC. Wybierzcie blok związku 88890180 i nastrajanie USB- kabla w oknie „Alternative". Jak podłączyć Volvo Interface 88890180 do środku transportowego bezpośrednio na urządzeniu: Podłączcie Volvo 88890180 (VCAD) środku transportowego. Wybierzcie „communication unit 88890180” i „Direct to communication unit” w oknie „Alternative". Uwaga: Na komputerze Państwa musi być adapter bezprzewodowej lokalnej sieci LAN Wireless LAN 802.11b / g oraz wsparcie dla 128-bitowego szyfrowania WEP. Klucz WEP jest generowany automatycznie i nie jest widoczny podczas konfiguracji. Jak podłączyć Volvo Interface 88890180 do środku transportowego przez punkt dostępu : Podłączcie Volvo 88890180 (VCAD) do środku transportowego. Wybierzcie „communication unit 88890180” i „Via an access point” w oknie „Alternative". Adnotacja: Odwołacie się do IT menedżery przed ustawieniem. Spis techniki zgodnej z Volvo 88890180 (VCAD) : Ciężarówki i autobusy Volvo : AC, FM10, NH565, FH12, FM12, VHD, FH16, FM7, VN, WC, WG, WI, FH565, NH12, FL6,FL7, FL10, FL12, NH525, WX, COMP04, FE, VHD, FH, FM, VM, FM9, F10, F12 , F16, NL10, NL12  Autobusy Volvo : B10B, B10M, B10L, B10R, M10R, B12, B58, B6, B7R, OLYMPIAN, SUPEROLY Budowlana technika Volvo (CE) : FRONTALNI ŁADOWACZE: L110E, L110F, L120E, L120F, L150E, L150F, L180E, L180F, L220E, L220F, L330E, L350F, L60E, L60F, L70E, L70F, L90E, L90F WYWROTKI: A25D, A25E, A30D, A30E, A35D, A35E, A40D, A40E, T450D KOPARKI: EC135B, EC140B, EC140C, EC160B, EC160C, EC180B, EC180C, EC210B, EC210C, EC235C, EC240B, EC240C, EC290B, EC290C, EC330B, EC330C, EC360B, EC360C, EC460B, EC460C, EC700C, EC700B, EC700C, ECR145C, ECR235C, ECR305C, EW140B, EW140C, EW145B, EW145C, EW160B, EW160C, EW180B, EW180C, EW200B, EW210C, FC2121C, FC2421C, FC2924C, FC3329C, PL4611 RÓWNIARKI: G710B, G720B, G726B, G730B, G740B, G746B, G780B, G930, G940, G946, G960 ,G970, G976, G990 SPOISTE KOPARKI: ECR88 Ciężarówki RENAULT (z silnikami DXi): CESAR, KERAX, KERAXMIL, MAGNUM, MIDLUM, PREMIUM, SH 23, SH 510 Ciężarówki MACK Wszystkie modele Gwarancja: Proponujemy tylko oryginalne diagnostyczne kompleksy volvo Volvo 88890180 (VCAD), i nie zajmujemy się sprzedażą Chińskich kopii niskiej jakości. Wysoka jakość potwierdza się nadaniem nami 1 roku pełnych gwarancyjnych zobowiązań. Jeśli Państwo mają jakiekolwiek problemy z Volvo 88890180 (VCAD), prosimy, związać się z naszym działem technicznego wsparcia, i zrobimy wszystko od nas zależne, żeby zabezpieczyć serwisową obsługę. Link do oficjalnej strony Volvo Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Warszawa ->
Mazowieckie ->
Części i narzędzia Inne pojazdy Pozostałe

Scania VCI2 - adapter diagnostyczna dla samochodów ciężarowych i autobusów Scania + Katalog Scania Wielu 02/2014 Ten model przeznaczona jest do samochodów ciężarowych i autobusów Scania od 2004 r Diagnostyczne złożone SCANIA VCI 2 jest przeznaczone do pracy z SDP3 (Scania Diagnose i Programmer 3) specjalnie dla samochodów ciężarowych Scania (P, G, T-R-, serialu), autobusy SCANIA (K, N-series) i inne środki transportowe , wykorzystujące silniki Scania. SCANIA VCI Complex diagnostyczny 2 jest kontynuacją diagnostycznego kompleksu SCANIA VCI 1.Wykorzystując kompleks diagnostyki SCANIA VCI 2 Państwo mogą wykonywać wszystkie operacje, które może wykonać oficjalny sprzedawca Scania : wykrywanie i likwidacje problemów, zmiana parametrów systemu, wykonanie kalibracji, możliwość dokonania zmian w konstrukcji, wpływających na działanie urządzeń elektrycznych, jak również zaktualizować programy bloków zarządzania. Adapter Scania VCI2 może skutecznie diagnozować wszystkie modele ciężarówek Scania od 2004 r. wydania. Scania VCI2 wydaje różne kody uszkodzeń, ma funkcję zapamiętywania, zestaw rozwiązań w celu rozwiązania problemów, a także możliwość usunięcia. Adapter dostarcza się z katalogiem i książka serwisowa „Scania Multi 02/2014 Spare Parts Catalog & Service Information” od 02/2014. Adapter diagnostyczny jest dostarczany w metalowej obudowie i nie jest produkowany w Chinach Nowa wersja diagnostycznego adaptera Scania VCI2 przyszła na przemianę starej wersji Scania VCI1, która była zgodna z produkcją kompanii wypuszczonych tylko do 2004 r. Ten model jest opracowany z uwzględnieniem najnowszych modeli ciężarówek, autobusów i ciężkich środków transportowych kompanii Scania. Teraz oferujemy adapter Scania VCI2 w pakiecie z najnowszym oprogramowaniem Scania SDP3 (wersja 2.19), która ujawnia mnóstwo dodatkowych funkcjonalnych możliwości. Klucz HASP USB obejmuje trzy licencje: Poziom „Wysoki” jest używany do Scania R, P, G, T, K, N serii autobusów i samochodów ciężarowych wyprodukowanych po 2004 roku; Poziom „Przemysł i morze” jest używany do silników przemysłowych i morskich; Poziom „Wewnętrzny” dla autobusów i samochodów ciężarowych Scania serii R, P, G, T, K, N, wydane po 2004 roku Po podłączeniu VCI2 do komputera i rozruchu oprogramowania SDP3 , można łatwo uzyskać dostęp do danych w VCI2 przeszedłszy do okna przeglądu „Widok". VCI2 również podtrzymują wczesne systemy w seriach P, R, T, K, i N środków transportowych i okrętowych silnikach. Jeśli Państwo planują odnowić oprogramowanie starego modelu VCI, Państwo potrzebują kupić nową wersję oprogramowania razem z kluczem, ponieważ poprzedni model klucza nie w całości jest zgodny z nowym oprogramowaniem. Obsługiwane języki: Angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, holenderski, polski, portugalski, japoński, norweski, szwedzki, Suomi, włoski, turecki, czeski i rosyjski. Dodatkowe właściwości Scania VCI2: Informacja o konfiguracji i nastrajaniach bloku kierowania. Informacja o elektrycznych częściach i ich rozkładzie. Wyjściowe i wejściowe sygnały. Aktywacja / deaktywacja komponentów. Programowanie zapasowych części. Dokładne elektryczne schematy dla wszystkich typów środku transportowych pokazują, w jaki sposób konkretny kontur zrealizuje się w ramach środku transportowego. Dane po podwoziu, po którym można wyznaczyć konfigurację i nastrajania środku transportowego. Informacja o przeznaczonych dla użytkownika nastrajaniach pozwala efektywnie pracować w usunięciu usterek za pomocą przeznaczonych dla użytkownika funkcji, takich jak cruise-kontrola i tak dalej. Kompletowanie: 1 х adapter Scania VCI2 1 х oprogramowanie Scania SDP3 2.19 (CD) 1 х Klucz USB HASP Gwarancja: Oferujemy tylko oryginalne adaptery Scania VCI2. Uwaga!!! Istnieje możliwość skonfigurowania zestawu Tester Scania VCI II SDP3 + Laptop Dell Latitude D630 14" Core2Duo, 2GB RAM lub Panasonic CF30 2GB RAM

Zduńska Wola ->
Lódzkie ->
Motocykle Skutery Pozostałe

Naprawdę duży i wygodny pojazd dla dwóch osób. Lekkie zacięcie sportowe i dobre osiągi pozwalają nie tylko na zwinne manewry w mieście, ale też na bezproblemowe pokonywanie dalekich tras. Silnik GTS'a jest bardzo elastyczny. Pozwala na dość dynamiczną jazdę. Mnie najwygodniej podróżuje się z prędkościami 100-120km/h. Ale może więcej -140km/h.... Świetne są hamulce: jedna klamka hamuje oba kola (30/70), druga tylko przednie (CBS). Środek ciężkości jest nisko, dzięki czemu świetnie lawiruje się w korkach. Wystarczająco duże i liczne schowki pozwalają na niemałe zakupy, a także pomogą spakować się w podróż. Skuter wyposażono w gniazdo 12V do podłączenia np. nawigacji lub kubka z kawą :-) O samym Joymaxie poczytac można tutaj: http://skutery.net/gts-250/ "Ten skuter, przy tak atrakcyjnie skalkulowanej cenie to prawdziwa gratka dla miłośników maxi skuterów lubiących średnie pojemności. SYM GTS to oryginalna , solidnie wykonana i ładna konstrukcja za rozsądną cenę." http://www.motocykl-online.pl/testy/Sym-GTS-250,4595,1 "Sym GTS 250...powiedział ojciec i zainwestował w większy skuter. I to nie byle jaki – 250 cm3 luksusu. Syn będzie mógł tylko popatrzeć, jak ojciec nawija kilometry na koła GTS-a 250. Jeśli wszystkie inne sposoby zawiodą, pozostanie mu zajumać kluczyki..." http://www.scigacz.pl/Sym,GTS,250i,8211,,sympatyczny,mieszczuch,9574.html "Ten sympatyczny sprzęt niewątpliwie jest wart waszej uwagi jeżeli postanowiliście się przesiąść na maksi skuter." Opisy idealnie oddają rzeczywistą własność tego naprawdę udanego Maxiskutera CO JEST WAŻNE: - kupiony w polskim salonie w grudniu 2010 zatem sezon pierwszy to rok 2011. - rok produkcji 2008 - aktualny przebieg to ok 34000km - robione przeglądy obowiązkowe i nieobowiązkowe - wymiany eksploatacyjne robione na bieżąco bo i motocykl użytkowany na bieżąco - aktualne badania techniczne i ubezpieczenia - garażowany PLUSSSSY (+) - bardzo wygodna pozycja kierowcy i pasażera - bardzo efektywne hamulce z rozkładem sił hamowania jedną klamką na oba koła, - cichutki, - mocny silnik (ok. 23KM) - wtrysk paliwa - niskie spalanie (ok. 3,1 l/100km) - wysoka osłona przed wiatrem, - regulowane oparcie siedziska kierowcy, - liczne schowki, pojemny bagażnik pod kanapą otwierany albo ze przyciskiem przy kierownicy albo z kluczyka, - komputer pokładowy (przebieg dzienny; alert wymiany oleju; godzina i inne), - rewelacyjne oświetlenie (postojowe i tylne LED, mijania, drogowe, HALOGENY PRZECIWMGIELNE, awaryjne), - bardzo dobry alternator 338W, - regulowana twardość zawieszenia (5-st.), - składane lusterka - blokada zamka stacyjki, - odcięcie zapłonu - korek wlewu otwierany ze stacyjki, - bardzo dobry dostęp do podzespołów, zwłaszcza silnika, - gniazdo zapalniczki 12V - dodatkowy kufer SHAD40 - dodatkowe światło STOP (LEDowe) Sym produkuje skutery już od ponad 50 lat. Marka jest niezwykle popularna w Niemczech, Australii (SYM Firenze), Izraelu, Hiszpanii i Grecji. Sprzedaję jako osoba prywatna, motocyklista, nie handlarz. Motor zadbany i pielęgnowany - to nie rozbitek jakich wiele w ogłoszeniach. Przesiadłam się na coś większego.... [b]Wyposażenie dodatkowe[/b]: elektryczny starter, bagażnik[b] Dodatkowe informacje[/b]: garażowany, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce


Ostatnio wyszukiwane:
Zobacz więcej

      Znajdź nas na Google plus                                                    Facebook